9 dec. 2009

Mina underbara Odd Molly Köp

Jag har inte direkt visat mina trevliga köp. Har egentligen inte haft tid att använda kläderna än. Blusen från pre spring är alldeles underbar. Med fina dollarpengar på banden. Sedan har jag satsat på en kofta med. Så det blev en brun sådan.Bägge är mutan min make "betalade" för att slippa Ophelias kalas.... Taradiddel dressen som jag visade i lördags är också nyinköpt. Sedan ville jag köpa en kjol till gardeoben, denna är från Living Tenfold. Ett fynd från tradera, kjol i nyskick. Underkjolen är köp hos AMY.Väldigt nöjd. Så nu blir det tillfälligt köpstopp.














13 kommentarer:

  1. Men så mycket fint du har köpt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack. Jag är verkligen nöjd. Speciellt med kjolen:-) KRAm

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint:-)
    Den kjolen har jag sneglat på mkt..
    Vad tyckte du om den??
    Och vad tycker du om lukten på prespring??
    Är den inte helt underbar??
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Oj vad mycket fint du har köpt! Måste erkänna att jag varit ute på Tradera och fyndat lite jag med..... Kram

    SvaraRadera
  5. Tack tjejer!

    My Odd Reality- den är ganska stor, tycker jag. Kjolen är underbar. Doften på pre spring är gudomlig... Tänk om kläderna alltid kunde lukata så här :-)

    SvaraRadera
  6. Vilka inköp du gjort!!! Verkligen snygga grejer. Frstår att det är köpstopp nu hehehee..

    SvaraRadera
  7. vilken godispåse! finns hur mycket snyggt som helst på bilderna ju!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ooohhh, vad härligt!!*Tittar med stora ögon!* Vilka fynd!:)

    Jag är sååå glad över att vi skall träffas snart igen, vännen!<3

    Kramkram

    SvaraRadera
  9. Måste fråga vart du fått tag på tunikan i rött längst ned ?
    Eftersöker precis en sådan ?
    Namn ?
    Tusen tack för hjälpen isf :-)
    God Jul !

    SvaraRadera