31 aug. 2010

Wigwam och premiär för mina PrimeBoots

Vilket behändigt plagg. Man känner sig verkligen vacker i detta plagg. Brodyren framtill är underbar. Under har jag mingown i dark powder. Älskar verkligen. Undertill har jag leggings i powder. De är välarbetade och väldigt användbara. Sedan har jag mina prime boots till. Helt underbara stövlar, rekomenderas varmt :-)








Idag har det varit en bra och effektiv dag. Jag har hunnit med jag skulle. Slipper att jobba ikväll och ägna mig åt att mysa med barnen. Ikväll blir det pizza :-)
KRAMAR



9 kommentarer:

  1. Du är jättefin! Vilken underbar outfit? Tyvärr får aldrig jag till det så där.

    SvaraRadera
  2. Wow vilken superkombo! Vill ha allt ju! KRAM

    SvaraRadera
  3. Oj ,så snyggt! Man blir så inspirerad. Kram!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Är Primebootsen mörkbruna?

    SvaraRadera
  5. Så vansinnigt snyggt! Skulle gärna vilja allt du har på dig=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Tack :)))
    Stövlarna är mörkbruna
    kram

    SvaraRadera
  7. TOKAVIS!! Ja så pass avis på dina stövlar att jag tror jag skall bojkotta din blogg ett tag.....!!!! ;) :p

    SvaraRadera