17 nov. 2009

Ny Molly har flyttat in

Det vibrerade i mobilen. En ny underbar Molly har flyttat in. Nu har jag denna Molly i ; Brunt, Rose och nu rött. Blir underbart fint till jul. Har även ett par OM strumpor i dark pink som passar till. Tack Ina för dina inspirerande oufits. Jag skulle även vilja ha en underkjol i dark pink från sommar 2009. Hade spanat in den hos Amy bara för någon dag sedan men är nu slut. Hade passat perfekt. Så jag får väl lov och efterlysa den.

Min äldsta dotter ligger i misstänkt svininfluensa. En granne som är barnläkare kom förbi och kollade till henne. Vi avvaktar med att åka in med henne. Hoppas att ni får en trevlig dag.


















11 kommentarer:

  1. Lika bra att passa på att införskaffa flera färger när man hittar ett plagg man gillar :)

    Men fy då... hoppas att dottern inte har svininfluensan.

    Kram

    SvaraRadera
  2. ÅH! Beklagar om det nu är svininfluensan, håller tummarna att hon snart blir bättre din lilla tjej! Måste våndas....STOR KRAM!

    P.S. Voile short dress är ljuvlig, har den i Chalk och Red själv!

    SvaraRadera
  3. A-k ja det är verkligen bara att passa på:-) Kram

    odd molly-holic: Ja det är trist men det verkar som att det går åt rätt håll. Visst är den underbar. Hur kombinerar du din voile i rött? Kram

    SvaraRadera
  4. Usch då (för influensan alltså!) Mina barn vaccinerades igår och idag, ska bli spännande att se om de hinner bli smittade innan den ger effetkt, för här ökar det något otroligt just nu...
    Den är så fin, så fin. Jag tror att tomtefar har något liknande att hämta ut, råkade se avin, men det blir ju till att vänta ändå...

    SvaraRadera
  5. Jag vill också ha den röda. Belv ju tokigt förtjust i den vita så en röd får gärna flytta in.
    En bekants dotter ligger sjuk i konstaterad svinis men är redan bättre. blev inte värre än en vanlig flunsa som tur är. Hon ska dock vaccineras iaf då de sa att hon mycket väl kan få den igen annars...låter konstigt.

    Hopppas dottern din är piggare snart

    SvaraRadera
  6. Mmm den är fin och tänk att du har nästan alla färgerna, inte illa!! Kul att jag kunnat inspirera någon, visst är de läckra i just pink!?:-)
    Hoppas dottern är bättre snart ingen hit med influensa!! De flesta som får den blir ju inte mer sjuka än i vanlig influensa men ändå så blir man orolig det förstår jag!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  7. Dom är så vackra. Har en i chalk och jag är käääär i den! Underbar! Tänk att jag rynkade på näsan åt den i början! :o

    SvaraRadera
  8. Oj, oj!:/ Låter inte så kul.. hoppas hon inte har svininfluenssan och att hon kryar på sig.
    Jag är också sååå sugen på Voile short dress, jag fattar inte att jag inte ännu köpt den:/ och följa ditt exempel och köpa många färger:) Du kommer att vara så vackar i den *väntar på outfitbilder*

    Kramkram, Malenami

    SvaraRadera
  9. Malenami-Du måste bara ha den. Jag känner mig jättefin i den. Slå till :-)
    Sanni-bus- Visst är de fina :-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Stackars lilla dotter! Hoppas hon snart mår bättre.

    Och ja, den där tunikan är ljuv och haha... har du 3 stycken nu? Då fattas väl bara en vit antar jag... Kram

    SvaraRadera
  11. Ja... jag är nog knäpp som har tre av samma :-))

    SvaraRadera