4 jan. 2010

Ny Tävling Sponsrad av AJABAJA

Hoppas att er dag varit trevlig. Jag har varit inne i stan och fyndat. Indiska Drottninggatan i Stockholm hade halva priset på REA priset. Jag är väldigt nöjd. Köpte massa julsaker att ha till nästa år.


Dax för en ny tävling som är sponsrad av AJABAJA. Ni kan vinna en fotcrem från Odd Mollys Hudvårdsserie. Skriv något i kommentarsfältet. Tävlingen avslutas 15/1




Sedan om ni köper två plagg hos Ajabaja får ni med en fot eller handcream vid behållning av dessa två plagg. Skriv Mollie i kommentarsfältet när ni beställer.

45 kommentarer:

  1. Såklart men vill vara med och tävla. En fotcreme är ju aldrig fel. Förpackningen är ju så söt att den pryder vilken hylla som helst. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja! En fotcreme vore ju toppen i dessa torra vinterdagar!

    SvaraRadera
  3. ja, jag vill vara med! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. En fotkräm skulle mina vanvårdade fötter gilla!

    SvaraRadera
  5. Yes, det skulle jag vilja vinna!!
    Eller rättare sagt, det skulle mina fötter vilja vinna som de har fått jobba dessa helgerna:-))

    SvaraRadera
  6. Åhhh den har jag inte testat - vill väldigt gärna göra det på mina vinterfötter.

    Jag har länkat upp i hopp om vinst.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Vilken bra tävling! Perfekt för vintertorra fötter. :-))

    SvaraRadera
  8. Då gör jag ett nytt försök då och försöker vinna något :-) Jag tillhör inte dem som brukar ha tur i spel. Tror mina fötter skulle bli glada om jag vann.

    SvaraRadera
  9. Åh, fantastiskt pris. Jag är med och länkar i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2010/january/fotkram-15-jan.html

    SvaraRadera
  10. Åhhh mina trötta fötter skulle vara dig evigt tacksamma om jag vann denna fötkräm.

    SvaraRadera
  11. En lyckans tös vore jag om jag vann denna, mina fötter får bära mycket nu när jag är gravid i v.31.
    Hoppas på vinst!!

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    hockeytossan@hotmail.com
    http://olelsi.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna ha en ny chans att vinna.

    Kramis

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar :)

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  14. nej vilkan söt. jag är gärna med!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  15. Åh jag är absolut med.

    HOPPAS PÅ TUR

    Kramar om

    millahoman.blogg.se
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Mina torra och fnasiga fötter vill självklart vara med =) Håller tummarna, eller tårna snarare...
    acwse(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill vara med!

    Min länk:
    http://care69.blogspot.com/2010/01/vinn-fotcreme-15-jan.html

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  19. Hejsan , oj en så fin fotcreme ,kanske e bra för mina fotsprickor God fortsättning på det nya året MVH //STINA

    SvaraRadera
  20. Känns som fotkrämen inte kan komma mer passande. Hoppas jag vinner ;p Jag fick en nämligen spik i foten idag. Snacka om otur, dock gick det bra trots omständigheterna =)

    SvaraRadera
  21. Åh! Detta hade varit perfekt för mina "stink-fötter"

    SvaraRadera
  22. jag tävlar
    skulle villa una mig lite lyx
    min mail:mathildaros@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Nice ! Jag har länkat och hoppas på lite lyx :

    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

    SvaraRadera
  24. Tack tjejer att ni länkat KRAM

    SvaraRadera
  25. Självklart vill jag vara med och tävla!

    SvaraRadera
  26. Vill också vara med och tävla! Skulle vara härligt att unna sian trötta fötter lite tid och lyx:)

    Skall bli roligt att ses igen <3

    Kram!

    SvaraRadera
  27. **sina trötta fötter menade jag;)

    SvaraRadera
  28. Åh, är supergärna med i tävlingen. Är ofta noga med att smörja in kropp och ansikte men fötterna får kanske inte alltid den uppmärksamhet de förtjänar ;)

    Hoppas på tur!
    kram

    SvaraRadera
  29. Är supergärna med och kniper en lott, skulle bli en finfin present till min gravida flickvän (som klagar över sina svullna fötter hela tiden ;))

    jens.winback@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med!!! :)

    SvaraRadera
  31. I'm in!

    Länkade fr min sida också, ok?

    Kramis!

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Jättefin fotkräm, den kan jag ha nytta av!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  33. Oj så gärna jag skulle vilja kunna lyxa på och smörja in mina torra fötter med denna kräm, eller ännu hellre packa ner den i min BB väska - för som gravid får man såååå fula fötter :-( (iaf jag). Tipsar mina läsare om denna lyxiga utlottning!
    http://lurans.blogg.se/2010/january/en-morgonrock-till-bb-vaskan.html

    Kram
    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  34. ajabaja, eller, kul, jag är gärna med och tävlar.

    ha det fint! :)

    leopardiasuperstar@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Kul med en till tävling.

    fridasusanne@yahoo.se

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med i utlottningen, jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/january/fotkram.html (tipsa gärna den bloggen om du ska ha fler utlottningar)

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  37. jag är gärna med och tävlar!!!
    tjoho

    SvaraRadera
  38. Jag vill gärna vara med i tävlingen! Fotcremen har jag inte provat så det skulle vara skoj.

    SvaraRadera
  39. Åhh perfekt, klart jag är med ! =)

    SvaraRadera
  40. Låter underbart med lite fotcreme! Jag vill vara med. :)
    /Erika

    SvaraRadera
  41. Jag ar garna med och tavlar :)
    /Maria (maria.bmast@gmail.com)

    SvaraRadera
  42. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Vore så härligt med en fotcrem! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2010/january/vinn-en-fotcrem-fran-odd-mollys-hudvardsserie.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  43. Kikar in för att gratulera vinnaren - finns det någon sådan ännu?

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera