5 jan. 2010

Höll på att gå riktigt illa

Hela familjen var i Södertälje idag och badade (Sydpoolen). En mycket trevlig dag med bad och faktiskt mycket varmare än -15 grader, som termometern visat idag. När vi skulle åka hem, märkte jag att min fina Alpaca Mössa var borta, sprang tillbaka- den låg kvar tack och lov. Hade varit en smärtsam förlust på 1300 kr :-)).
Dagens Mollie var en favorit i somras. speciellt FoL. Jag har denna i powder med. Hade den rosa och den röda men sålde dessa på tradera.


Den nya kameran är helt underbar. Vilka bilder den tar :-) Så nöjd, jag behöver inte bry mig om ljuset i rummet. Kameran har dubbelblixt, som man kan rotera!!






KRAM

8 kommentarer:

  1. Oj jisses! Vilken tur att den låg kvar! superfin är du

    SvaraRadera
  2. Puh, vilken tur att den låg kvar!
    Snygg outfit!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefin som vanligt :)

    Puss och kram

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att mössan var kvar!
    Jag hittade inte min innan och var då också så rädd att jag hade lagt av mig den någonstans men det var mannen som hade lagt den bland barnens mössor:-D
    Så fin du är!
    Jag vill ju också ha 9th sweater!!
    Superfin kombo!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt mysigt och bekvämnt ut med dagens. Tur att mössan låg kvar!

    SvaraRadera
  6. Jättefin är du Mollie! Och din efterlysning är ute nu! Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket drama!!!Förstår att du blev glad när den var kvar!

    kram

    SvaraRadera