27 feb. 2010

Jag älskar munkar!!!!!

Var ute en sväng med familjen. Såg en riktig munkaffär. Blev 6 st i olika smaker. Jag fullkomligt älskar dessa godingar:-) Underbart gott:-) Ungarna ville smaka men jag låste in mig :-)

Idag blev det en goding från living tenfold (min favorit kolletion tillsammans med Baby Burn). Under har jag underklänningen från Wild Child dress, som är helt helt underbar!! Till detta ha jag noblessecoat

Min syster och henne familj kommer ikväll. Vi ska äta hemgjord pizza och dricka pilsner och kolla på melodifestivalen.

12 kommentarer:

  1. Åhh, vad fin du är Mollie! Och den där underklänningen är to die for! Nästan så jag skulle kunna köpa klänningen bara för den. Kram och ha en trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Super fin är du! Ha en härlig lördag.

    Munkar e ju jätte gott, skulle gärn äta en eller två nu. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. ååh, så fin du är i dina kläder!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ojojoj vad vacker den underklänningen är!
    NU satte begäret in kan jag lova :)
    Matchningen är suverän!
    Trevlig lördagskväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. ojojoj!! supersnygg! Jag är precis lika galen i munkar som du! Köper 6 st till mig själv och 6 till gubben och Isak och mina försvinner innan deras :D haha Som TUR är får jag inte tag på dem så ofta. (Kalla från ICA Maxi osv räknas inte. De är inte goda, skall vara de som man köper varma direkt från vagnen :D )

    SvaraRadera
  6. Hihihi...jag hade bara pallat 1 tror jag. :) Men smart att stänga in sig.
    Så underbart vackar du är idag. Underklänningen är ju ett kapitel för sig. Hoppas ni haft en mysig kväll med syster och familj.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Allt är bra här sötis. själv då? Hur gick det med din dotter sen? Inget allvarligt hoppas jag? Förresten!! Hur är Hunter i strlk? Skall man gå ner eller upp i strlk? Har hittat "min" lila färg på Tradera men det är strlk 42. Har 41 normalt i alla pjucks.

    SvaraRadera
  8. Underbar kombo! Underklänningen är det som gör en sugen på Wild Child dress ..... men priset avskräcker en hel del...du är verkligen fin i din outfit!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  9. Åh vad snällt av dig att erbjuda din hjälp. Jag ska ta och ringa till några lokala butiker imorgon. Får jag inte napp här så hör jag av mig. Verkligen jätte snällt av dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Munkaffär.....vardå? Jag har sett en muffinsaffär men det lockar inte det minsta. Munkaffär är dock ngt jag kan tänka mig att köra långt för.

    SvaraRadera
  11. Men himmel så fin du är i den kombon!!!
    Skitsnyggt!!!
    Och munkar är ju hur gott som helst...
    Vi har en munkvagn utanför en stormarknad som vi brukar besöka och man kan ju aldrig låta bli dem:-D
    Stor kram, Mia

    SvaraRadera
  12. *s*ser framför mig hur familjen står o bankar på den låsta dörren o skriker "munk, vi vill ha munk" o du på andra sidan med munk sprutande ur öronen!

    Fina kläder du visar upp också!
    KRAM

    SvaraRadera