2 mars 2010

X stich Lite blue

Jag har fått hem min fina x stich tunika från Odd Mollys HK. Denna är helt felfri och jag är nöjd med detta. Superservice! En stor stor eloge till Josefine på Odd Mollys HK! Tack!



Idag är det fullt fart! Vi har haft hemfrid hemma hos oss idag. De är helt underbart duktiga. Det är rent och fint. De kommer varje vecka och det blir lika fint varje gång. Detta är verkligen fantastiskt för oss. Vilken förmån :-))

Minstigen har varit på förskolan idag och igår, första gången på 2,5 veckor. Vi får se hur länge hon är där innan hon blir magsjuk igen. Det hade tydligen varit full fart på henne hela dagen.

Hon är så trygg och harmonisk sa personalen att hon fixar att vara på förskolan (hon är nyinskolad) efter så "lång" frånvaro.
Kramar

5 kommentarer:

  1. Fint, och skönt att du fick tag på en ny felfri! Ja HK är tillmötesgående och svarar snabbt när det gäller vissa saker tycker jag...men pratar man kvalité så tar det längre tid att få svar....hmm!

    Vad härligt att ha hemfrid! det hade varit nåt alltså, det är ju inte så himla dyrt heller, avstå en molly i månaden så=)

    SvaraRadera
  2. så fin! Kul att det funkar när man kontaktar HK. Jag har bara skrivit till dom angående en säljare som säljer stora mängder nya OM på Tradera (antagligen stöldgods). Men jag fick inget svar...

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Skönt att allt löste sig och den är superfin på dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken lyx att ha Hemfrid hemma någon gång i veckan - jo jag tackar :)
    Bra å veta att kontakter med OM´s hk fungerade bra, nu har jag ine råkat illa ut men med så mycket fel det verkar var på plaggen så känns det som om det kan hända närsom

    /Carina

    SvaraRadera
  5. Oj vad den är fin på dig! *blundar hååårt*
    Naaw söta tösabiten som är så modig efter att ha varit borta så länge. Kram på er

    SvaraRadera