8 jan. 2010

Är jag beroende?

Läste Odd-Holic , Mollyflickan och Odd-licious om detta hur man sponsrar sina köp och om det verkligen är rimligt att handla för dessa astronomiska summor. Det är egentligen inte "normalt" att handla för dessa summor. Jag köpte min Nowornever kappan och Onceinalifetime+ att jag har två Odd Molly kappor till. Jag inser att det gått till överdrift till viss del när det gäller mina köp. Jag har därför beslutat att sälja Nowornever kappan omgående, inte tänka utan bara sälja.. Att lägga så mycket pengar är fasiken inte okej. Jag/vi har råd men det känns egentligen inte bra att inte ens blinka utan bara svälja och betala.Tack tjejer för ett uppvaknande. Speciellt Mollyflickan. Jag kommer att lägga band på mig och sätta en gräns för hur mycket ett OM plagg verkligen är värt. Jag handlade ett plagg idag men nu blir det inte mer, på ett bra tag....

Jag har en spekulant på kappan. Hoppas hon snart hör av sig annars, åker den ut på Tradera.
Dagens Mollie är en favorit från pre spring :-)
KRAMAR

8 kommentarer:

  1. Håller med dig. Man måste stanna upp ibland och inte bara handla på och bli fartblind. Lycka till med försäljningen! Superfin i dagens outfit! Den som jag fastnat för mest av pre spring men där var jag duktig och höll i plånboken då jag också var på väg att bli lite fartblind i shoppingens hetta.

    SvaraRadera
  2. Fin är du i prespring. Ja, man måste tänka ibland...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Superfin i fina presrping blusen! Japp håller med. Helt galet att man kan vara snål för 50 spänn när det gäller vissa saker och sedan hostar upp 2000 utan att blinka för ngt annat!

    SvaraRadera
  4. Kul med lite större bilder på dig! Snygg outfit, spoilern under passar perfekt till.
    Ja, det är dags att försöka shoppa med lite eftertanke. Så mycket mollysar som jag handlat i höst har jag aldrig gjort förut. Det har skenat iväg.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men vad snyggt!
    Måste genast i morgon prova med coolwoolen utanpå jag med. supertips!

    kram o natti!

    SvaraRadera
  6. Skitsnyggt det där Mollie! Du passar underbrt i det och med kjolen under är det ljuvt! Kram

    SvaraRadera
  7. Åh va snyggt med cool woolen till!!
    Den cardigan är ett plagg som också står på min måste ha lista..
    (jo, är nog också lite beroende)
    Men visst kan kan gå överstyr ibland..
    Inte bara pengamässigt utan den tiden jag ibland kan lägga på datorn för att sitta helt galen och leta efter ett plagg som jag har fått för mig som jag bara MÅSTE HA!
    Det kan vara lite skrämmande ibland..
    Kram på dig..Nu spar vi oss till springkollektionen;)
    //Mia

    SvaraRadera
  8. Alla har vi väl ett beroende oavsett vad det nu kostar och vad det nu är man är beroende utav det är ju liksom inget skadligt för hälsan ( bara plånboken ) ;) Men visst ibland måste man kanske hejda sig fast det gnager i tarmen :)
    Puss

    SvaraRadera