26 dec. 2009

REA REA-Nowornever till salu

De flesta har börjat med sin REA. Favvoställe nr 1 AJABAJA har börjat sin rea. Plus en massa andra nätbutiker. För mig blev det två klick- som jag är fantastiskt nöjd med. Kommer förmodligen göra mig av med ett av mina plagg för att sponsra detta köp. Jag tror att jag kommer att sälja min Nowornerver kappan. Jag ångrar detta köp till viss del. Det är en otroligt fin kappa men jag tror inte att jag kommer att använda den. Hojta till om någon är intresserad att köpa kappa. Jag måste fundera hur mycket jag vill ha för den.... Kvitto finns naturligtvis. Kostade 6900 kr.


Dagen Mollie är rosa HM pyjamas..... :-) Okammat hår och oborstade tänder, kan säga att min jack russell terrier ser bättre ut :-)KRAM















8 kommentarer:

  1. Oj, ska du sälja den? Jag älskar verkligen min o även om jag inte använt den så värst mycket säljer jag den aldrig! Men jag håller med dig, det är bättre att sälja det man inte trivs 100% med och köper nåt man verkligen gör det med istället!
    Fin vovve! Min syster fick en Jack Russel i julklapp hon. David (engelskt uttal)heter han o är 13 veckor. MÅSTE dit o titta på sötnosen sen.

    Jag minns att du hade din svarta Pointell på träffen, den är verkligen fin o jag hoppas den blir bra t mig.

    KRam på dig

    SvaraRadera
  2. Den kommer att bli perfekt på dig :-) Mja jag vet inte om kappan... får se behöver fundera

    SvaraRadera
  3. Vad är det för storlek på kappan? har sneglat på den till höger här i din blogg o vart avis, för just den färgsättningen gillar jag bäst!
    Och hur mkt ska du ha för den....?

    har förmodligen inte råd men frågar iallafall:)!

    SvaraRadera
  4. Så synd att du inte känner för kappan, men det måste ju kännas 100% rätt om man ska spara en sådan dyrgrip. Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tror också jag ska göra mig av med lite plagg för att finansiera nya inköp....men vilka ska kan sälja? Det är så svårt. Kram på dig och ha en god fortsättning.

    SvaraRadera
  6. Hej
    Köper gärna din kappa om det är en storl 1 och till ett ok pris maila vad du vill ha!!
    MVH cia

    SvaraRadera
  7. Söt vovve, tror du är fin med.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!

    Hoppas allt är bra med Dig och att du har haft en helt underbar jul med mycket mys!

    Såg att du skulle sälja din fin fina kappa, men förstår dig samtidigt då du ju har dina andra fina kappor!

    Är den strl 2? Om du inte redan fått den såld kan du ju hojta till vad du vill ha för den... ;-)

    Ha nu en helt underbar mellandags lugn och ro så hörs vi av!

    Kramsiar
    Mollyflickan

    SvaraRadera