27 dec. 2009

Skidskodag i Kundgsträgården



Idag har hela familjen haft en underbar dag. Barnen har åkt skidskor hela dagen. Jag ställde mig själv på ett par. Har i stått på ett par sedan jag var 10-år. Då var jag extremt duktig. Jag blev väldigt förvånad att jag stod på dem som ett proffs och åkte som en galning.Maken (som spelade hockey i sin ungdom) tittade förvånat att hans hustru, som ogillar vintersport kunde åka....


Efter det var vi på TGI Fridays och åt och drack gott. Athena missade hela tillställningen då hon somnade.






Vi tog därefter en trevlig promis och kollade på Stenbeck julgranen och T-bana hem igen.



Dagens oufit var överdragsbyxor och min underbara fjällräven jacka, inköpt i våras på Outnet, för halvapriset. Är mycket nöjd. Enda OM är min mössa. Jag köpte Canada Goose på NK (Trillium) är inte alls lika nöjd med den.
Tjingeling!!














1 kommentar:

  1. Vilken snygging du är! Visst är skridskor härligt! Jag älskade att åka när jag var yngre men de senaste åren får jag så ont i fötterna på en gång. Ska drilla sonen i vinter tror jag, vi har en fin is bara ett par hundra meter härifrån.
    Nu sover du nog gott i natt av all uteluft ska du se.
    KRAM

    SvaraRadera