28 dec. 2009

Idag kom den-spoiler underskirt i grey


Jag är så ruskigt tacksam. Tack Katinka! Du hittade underkjolen åt mig. Idag kom den. Ny och fräsch. Visserligen med tagsen från höstkollektionen men men jag kan leva med det. Dessutom tog hon 6 EURO för mycket betalt. Lite dåligt. Men jag orkar inte tjsafsa om detta. Har inte riktigt "råd" med negativa omdömen på ebay :-)). Har bara 3 omdömen.


Idag har jag varit på stan. Jag har handlat till Athena. Hon ska börja på dagis 11/1 och behöver massa outdoor grejer. jag brände 3000 kr på REAN, fick massor av saker till henne. Är så nöjd :-).


Dagens Outfit är den underbara tunikan från pre sping och underklänning samt underkjol i grått *älskar*

Tjingeling!!

13 kommentarer:

  1. Lyllo!!Jg vill också ha spoiler i bluegrey!

    Även om OddEfva hade en utförlig ebayskola för mig förut har jag inte vågat mig på nåt köp där än. Kanske dax snart.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det tycker jag att du ska. Man kan verkligen fynda... (eller rättare sagt hitta det man vill ha betalade 77 euro för den med frakt). Jag kan hjälpa dig om du vill med puss

    SvaraRadera
  3. Åh men lyllo dig. Den färgen är så himla snygg.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Åhh det blev ju ursnyggt!

    Den där tunikan väntar jag på - var tvungen att ta hem en för provning före jag dömer ut den. Vis av mitt misstag med fall/winter..

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Men vad kul att den kom och att du är nöjd med den! Fast rejält dyrt blev det ju, men det kan den underkjolen vara värd verkligen! Kram

    SvaraRadera
  6. Hej
    Jag sände ett inlägg häromdagen , jag köper gärna din fina kappa , vad vill du ha??
    Ring mig gärna 070-5466455 el mail albinoaugust@gmail.com.
    MVH Cia

    SvaraRadera
  7. Tommy-har svarat dig på din mail!!

    SvaraRadera
  8. lyllo dig!!! vill med ha en sån. Jätte fin är du.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh den färgen är så himla snygg ju!
    Grattis till ett toppen fint köp:-)
    Och så modiga ni är som shoppar på ebay..
    Jag har inte vågat ta det steget ännu..
    Men snart så kanske;-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Tack tjejer. Ebay fungerar på samma sätt som tradera. Kolla omdömen. Ingen större skillanda faktiskt :-). Det enda man bör kolla är att de skickar till utlandet

    SvaraRadera
  11. Fina grejer! Hoppas du hade bra nyår. God fortsättning!

    SvaraRadera
  12. Vill bara önska dig en god fortsättning!! Hoppas du hade en trevlig kväll igår!!
    STOR KRAM!!

    SvaraRadera
  13. GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!!
    Kram Ina

    SvaraRadera