6 nov. 2011

Idag xstrich

Utan tvekan är 4 Continental Xstrich mitt favorit plagg. Jag älskar passform. Tycker att den formar figuren. Älskar älskar!
Tycker att det är så synd att den inte produceras längre! Har alltid köpt 2-3 st varje säsong :) sedan 2007.



Denna är nog favoriten!



Till har jag underklänning som jag inte kommer ihåg vad den heter.. Jag har imagination pants som jag köpt av underbara Hilde! ( hildes closet )


Tack gumman dessa har jag letat efter! Skulle vilja ha de grå med :)

Nu ska vi åka och och bada med barnen!

Vi hörs !

4 kommentarer:

  1. Hej vännen. Jag älskar också den här klänningen... saknar den i den här färgställningen - så fräsch. Den i mörkt puder är också fin tycker jag. Den grå färgen på leggingsn heter PEARL, kanske förenklar letandet lite. Kram

    SvaraRadera
  2. Fin som vanligt !! Härlig bild man ser lillan i bakgrunden :)
    Puss <3

    SvaraRadera
  3. Så fin du är i denna! Tyvärr hade jag två stycken, men trivdes aldrig i modellen och sålde dem. Vet inte varför egentligen. Men att x-stitch och LK-koftorna är lite av OM:s signum är det ju ingen tvekan om. Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har helt med dig, x-stitch är underbar! Jag har ju en hel hög av dessa i alla färger men många har tyvärr blivit för stora så jag letar ersättare i stl 3. Jag har skrivit många gånger att detta är en klänning som många tyvärr har missat... Den färgställning du har idag hör till mina favoriter också, jättesnygg!

    Hur mår du nu, är du på benen och jobbar som vanligt?

    KRAM

    SvaraRadera