12 nov. 2011

På krigsstigen

Förra veckan var familjen och badade, äventyrsbadet Sydpoolen. När vi skulle runda av med ett lite varmare dopp, så hände en olycka. Ophelia min dotter simmade under vattnet. Hon simmade emot ett vasst järnföremål. Hon skar upp pannan. Vi fick åka till akuten och limma ihop jacket! Det var så himla mycket blod:(



Jag kontaktade kundtjänst för att reda ut varför de har vassa järnföremål i en pool! De lovade att återkomma! Det är tyst! Jag har mailat och ringt! Ingen har hört av sig om bristen i deras anläggning! Så dåligt! Så nu är jag uppretad, ilsken och på krigsstigen! Jag vill veta hur det kommer sig att mitt barn skadade sig och varför. Så nu jävlar!!

2 kommentarer:

  1. Oj stackars dottern, det var ett redig jack hon hade fått. Hoppas ni har meddelat försäkringsbolaget, och att Sydpoolen tar sitt ansvar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Helt rätt! Ge dig inte. Ett barn som leker i bassängen ska INTE kunna skära sig.

    Vi har också varit och badat på Sydpoolen men jag gillade faktiskt inte det stället så vi har inte åkt tillbaka. Var för mycket folk och kändes inte säkert att kunna bevaka barnen när de badade.

    KRAM

    SvaraRadera