14 jan. 2011

MEN VAR ÄR DEN???


Nu har jag väntat hela dagen. På min underbara klänning. 626 the nr of my dream. Suckar högt! Är inne på Ajabajas sidan. Det går långsamt men det går faktiskt att komma in. Ajabaja är min favvoaffär; alltid trevlig service, bra bemötande och bra sortiment. Jag har inget att klaga på. Kommer i håg när ett av mina tillbaka skickade paket försvann. Det var inga problem Jonna på Ajabaja vände posten upp och ner och hittade det försvunna paketet. Till skillnad mot somliga andra som tror att man kan överleva bara för att man har ett populärt märke, som många vill ha. Då har man "råd" att skita i missnöjda kunder.


Nu ska vi fredagsmysa med god mat och trevligt sällskap och jag med ena ögat datorn :-) Pata Negra och favorite Champagne.

KRAM

3 kommentarer:

  1. Ja, vad konstigt! Men jag tror inte att AjaBaja är färdiga ännu utan de har kanske bara lagt ner för kvällen. Inget mejl har gått ut än om att Spring finns för bokning och inga sjalar har lagts upp så jag tror att det kommer mer. Hoppas Dareme är med! Kram

    SvaraRadera
  2. Fick du tag i den? Den ligger där nu!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hann hugga en! Ajabaja har bara 0:or kvar nu....Kram

    SvaraRadera