17 jan. 2011

God Morgon

Idag är det full rulle som vanligt på måndagar. Helgen bestod som vanligt av hård hemarbete. Jag har storstädat vinden. Det såg ut som en bombnedslag. Jag har slängt massa. Nu skulle jag nästa kunna använda det som kontor och jag är i stort behov att ett kontor, då vi bor trångt.


Jag hade inte tvättat på två veckor. 15 maskiner blev det! Vi har en riktigt bra tvättstuga. Har man tur kan man boka upp sig på 11 maskiner samtidigt, 4 torkskåp och 4 torktumlar. Tvätten gick på drygt 3 timmar.




Dagens är Short voile dress i brunt. Under har jag Wild Child dress underklänningen i brunt samt hood kofta.



KRAM

4 kommentarer:

  1. Det där måste vara det allra snyggaste sättet att förlänga en Voile som jag sett!! URSNYGGT!

    Ha en fin vecka!
    *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Håller med Bina, riktigt extremsnyggt! Ha en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Här kommer en till som älskar underklänningen från Wild child. Synd att den bara kom i produktion en enda gång...

    Du är jättefin! Och vad härligt att ha stökat undan all den tvätten. Det brukar bli så för mig också och du brukar jag skoja och säga att det är tur garderoben är så pass stor för både mej och tjejerna. Är nog mest synd om maken som får vända sockarna ut och in ;-)

    KRAM

    SvaraRadera