17 juni 2010

Dagens och lite annat

Idag är det en underbar dag. Varmt solen lyser. Jag är på väg till ett kundmöte. Jag är egen och slipper kostymen. Otroligt skönt :-).

Det blir min fina nya x-stich. Helt underbar. Under har jag dolce skirt och matchande linne till. Conversen fick jag av min man (MUTA). Idag har jag fått massor av komplimanger för min outfit.
Stora dottern hade sin skolavslutning för ett par dagar sedan. Hon har blivit så stor lilla gumman.
Jag hade faktiskt premiär för min fina Berry Dress. Jag tog foton på den men såg ut som fan på korten, så jag låter bli att lägga ut.... Får bli en annan gång.
Kram

5 kommentarer:

  1. Du är så vacker kära syster ,älskar din skor , snart är min samling av dessa skor komplett ;)Puss älskar dig !!

    SvaraRadera
  2. Men vad fin och rolig kombination, har nog aldrig sett någon med Converse och X-stitch men du är ju supersnygg! Tack för tipset!

    Visst är vi lite nyfikna på Berry dress också ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte ta en till tur inom Freeport! Var du på jakt efter en röd Saloon? Ska jag köpa till dig??? Maila mig i så fall doktormolly@gmail.com Kramar

    SvaraRadera
  4. Åhhh nu ångrar jag djupt att jag inte slog till på en likadan x-stitch som jag hade på bevakning på Tradera. *suck* Väldigt fin är du i din.
    Kram

    SvaraRadera