20 juni 2010

Jag var helt galen igår

Jag skulle buda hemma Fields Of Lace i vitt. Det låg ute ett på tradera och jag var het som bara den... Jag satt vid stranden med min IPHONE i högsta hugg. Jag skulle bara ha linnet. När det vara några minuter kvar, så började jag buda. Linnet låg på 2600 när jag började. Budgivare innan vill ha linnet till varje pris.... 3400 slutade linnet på och jag vann inte. Lite sorligt, fär jag såg linnet på mig och hade drömt om det :-(( Brutalt dyrt!!
Helt galet och ingen är mer ledsen än jag! Så jag ska deppa men samtidigt vara glad att jag slapp betala det dyra priset!
Jag vill passa på att efterlysa linnet, om det är någon som vill sälja eller byta.....

10 kommentarer:

  1. Oj 3400:-........det var nog det högsta jag hört för FOLen. Den är helt underbar...och just i vitt är den min favorit.............men det finns ju gränser! Så GRATTIS till att du slapp betala det priset! Förr eller senare kommer du hitta dig! Ska hålla utkik!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. "hitta den" inte "hitta dig" :-))

    SvaraRadera
  3. HERREGUD, 3400kr?!?!?! Det är ju sjukt...nä du kommer allt hitta en ngn annan gång! Säljaren jublade nog=)

    SvaraRadera
  4. Hej
    Det var da vildt dyrt! Godt du ikke kom til at betale det. Har du set der er to til salg på Trendsales.dk ?
    Og der er priserne altså lidt bedre ;)
    Se:
    http://www.trendsales.dk/annoncer/odd-molly-fields-of-lace-tunika/17729216?forum=109&road=&search=Odd+Molly&sort=ID%20DESC&status=4

    og

    http://www.trendsales.dk/annoncer/odd-molly-style-960-fields-of-lace-helt-unik-og-uovertruffen-flot-tunika/17719593?forum=109&road=&search=odd+molly+fields&sort=ID%20DESC&status=1

    Kram, Annette :)

    SvaraRadera
  5. 3400 kr är ju helt galet mycket pengar för ett linne!! visst är det superfint men det finns gränser va ? ;-) Hoppas att du hittar det till ett bättre pris framöver!
    www.peggygirl.se

    SvaraRadera
  6. Oj vilket pris! Äger inte någon vit själv men har den i chalk och rosa. Med tanke på priset använder jag dom allt för sällan tyvärr.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Men dra mig baklänges på en liten vagn!:-O Inte skulle du ha ett sånt tokdyrt linne gumman! :-)
    Snart ramlar du över ett och får du under 2 papp lär du känna dig mer än nöjd.....
    :-)

    Glad midsommar på dig!
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Det är sjukt jäkla galet vad vissa plagg drar iväg det är så man blir mörkrädd.
    Var med och budade på en klänning här om dagen, den drog iväg 'way over budget' kikade man sedan på budhistoriken så var det utan tvekan en bulvan som varit med och trissat priset - sådant blir man så ledsen över.

    /Carina

    SvaraRadera
  9. Nu ligger det ute ett i vitt på T såg jag. Vet inte vilken strl du är på jakt efter men detta verkar inte bli så dyrt.

    SvaraRadera
  10. Just den samma FoL:n som du försökte ropa hem från T finns nu där igen. Jag menar den vita i stl 1.

    SvaraRadera