21 juni 2010

Får omvärdera jeanskjolar-Blues Skirt

När Blues kjolen kom ut tidigare i år, så tänkte jag att jag ger kjolen en chans.Ingen jeans tjej. Jag beställde en 1 och fick hem den. Jösses så stor den var i storleken. Missnöjd skickade jag tillbaka den. Dels var den för stor men sedan "stank" kjolen klorin. Det verkligen stack i näsan på mig.

Deepfling hade REA på en 0 och jag tänkt, ähh jag ger kjolen en chans till och dessutom på rea. Kjolen levererades nu i morse till dörren :-). Behöver jag säga att jag INTE är missnöjd. De passade perfekt. Den luktade inte illa heller.


Får visa kjolen lite senare. Jag är väldigt nöjd. Passar perfekt till ett par Converse.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt! Kjolen är underbar och jag är helnöjd med min. Verkligen en sommarkjol!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, älskar kjolen! Kul att du vågade chansa på en igen :-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du är så nöjd med din nya kjol!! Jag har den också men jag är inte helt vän med den men vill inte sälja... än i alla fall för jag kanske ångrar mig så jag kommer avvakta lite till och se om jag ändrar mig. Annars gillar jag modellen på höstvarianten bättre.
    Kram Ina

    SvaraRadera