29 juni 2010

Snart semester

Midsommar var helt underbar. Vi var på vårt underbara lantställe. Hade tänkt att blogga men blogger stulade som f**n. Inte kul alls. Jag hade på mig en massa trevliga outfits. Dagen innan midsommar blev det Wigwam i vitt tillsammans med blues skirt. Det blev faktiskt ganska fint.
Till självaste midsommar blev det Berry Dress i Chalk. Den är verkligen underbar.
Vi hade helt underbart väder. Var en aningen molningt när vi tog Berry kortet men kvällen var helt underbart soligt.
Annars händer det inget. Jag jobbar hårt för att kunna ta lång lång semester. Jag har gjort ett par trevliga odd molly fynd. Kommer att visa det snart... Är väldigt nöjd. :-)
KRAM

6 kommentarer:

  1. Hej kul att 'se' dig. Härligt midsommarfirande på lantstället verkar det som.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin du är, du passar verkligen i den vita Wigwamen, älskar min! /Malin

    SvaraRadera
  3. Vilka fina midsommarkläder! Hoppas din semester blir underbar! KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej! Åh vad vacker Berryn är i chalk. Man ser mest powder (som jag själv har..) Verkligen fin. Och wigwamen i white tycker jag är superfräsch!

    SvaraRadera
  5. Härliga sommarbilder och fina klänningar. Fortsätt njut och snart har vi semester!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Oj vad du är så vacker i din fantastisk Berryn! Och också i Wigwamen...

    SvaraRadera