30 juni 2010

Jag älskar min man

Han är världens mest omtänksamma man som man kan tänka sig. Jag träffade min sötnos på jobbet! Han frågade vid en PUB kväll på jobbet om han fick bjuda mig på en Cola. Sedan satt vi och pratade hela kväll- det visade sig att vi hade endel gemensamt.
Sedan sa det smack! Vi gifte oss 2002 och barnen kom i rask takt. Jag skulle aldrig ha barn :-). Jag var högravid för att inte skämma ut släkten då vi gifte oss med pompa och ståt. Jag hade en underbar klänning i råsiden och en helt underbar håruppsättning. Måste ha varit en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Jag är ännu lyckligare idag. Det känns som att jag lär känna sidor av min make som jag inte kände till. Hur kan man inte känns kärlek för en man som gett mig tre underbara barn.

Älskling (eftersom jag vet att du tjuvläser bloggen), jag älskar dig; du är min älskare, min bäste vän och själsfrände. Jag vill bli gammal med dig. PUSS


8 kommentarer:

  1. Härligt när man hittar sin soulmate. 2002 måste ha varit ett bra år ;) då gifte vi oss också. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag får tårar i ögonen, vad fint skrivet! Det är få förunnat att känna såhär så njut.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så härligt! Ni verkar passa som handen i handsken, Grattis till kärleken!!!

    SvaraRadera
  4. Naaaw vad underbart skrivet! Älskar att få höra sådana här solskens historier. Hoppas ni kommer leva lyckliga tilsammans i alla era dagar!! kram

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt att läsa!!
    Känner likadant för min man som flyttade ner till mig från stockholm två veckor efter att vi hade träffats, 1996:-))
    Gifte oss 2003 och älskar honom bara mer och mer..
    Jag brukar säga att eftersom han har gett mig så underbara barn så kommer jag aldrig att lämna honom:-D

    Tyvärr så tror jag att det är en del som inte känner likadant för sina partners utan de passar ihop socialt eller för vanan och det är så synd..
    Man ska följa hjärtat och inget annat;-)

    Blev så glad när jag läste detta,
    Tack så mycket söta fina du!!!
    Hoppas på att få träffa dig igen någon gång,
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fint skrivet! Det låter verkligen som om du hittat rätt! Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt med kärlek verkligen!!
    Kram Ina

    SvaraRadera