7 juli 2010

AM IN LOVE

Trodde aldrig att jag skulle köpa en Odd Molly Jeans Jacka. Jag hittade en på rea, så jag tänkte varför inte? Den är underbart fin med sina broderier på ärmen samt ryggen. Jag är helt såld. Den passar till allt. Underbar passform. Helt gudomlig :-) Bästa köpet på riktigt länge.

Jag har semester 7 veckor framåt (smygjobbar lite) och det är riktigt skönt. Idag var jag på stan och hämtade ett par Calou träskor. Ni som inte har.... KÖP de är underbara. Fantastiskt sköna.
Ha det bra i värmen.....


KRAMAR

8 kommentarer:

  1. Visst är jeansjackan eller jeansjackor öht användbara till ALLT!!?? Jag använder mina väldigt mycket. Du är superfin!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Super fin!
    JAg har också klickat hem en och väntar med spänning :-)

    SvaraRadera
  3. Verkar gå jeansjacke-feber i bloggarna just nu. Alla skriver hur fantastisk den är och jag har försökt vänta ut den till rean men nu måste nog jag skynda innan min storlek är slut.

    Snygg, tuff och fin är du i din!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Den är riktigt snygg och passar till det mesta. Förstår att du är nöjd.
    Ja, här har också klickats hem en jeansjacka ikväll. Hoppas bara lagersaldot stämmer så den kommer till mig. Detta verkar bli ett av sommarens "it-plagg". Kram!

    SvaraRadera
  5. HAHAHA, vi har ju i stort sett samma garderob när det gäller Odd Mollysar, så jag anade att du skulle falla för denna goding du också till slut, precis som jag gjorde. GRATTIS till ett bra köp sötnos!!
    Ha en fortsatt trevlig semester.
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  6. Visst är den ett bra köp! Älskar min! Kramar

    SvaraRadera
  7. Börjar smyga sig på ett jenasjackebegär här.. Nu läser jag om den i blogg efter blogg. Jättefin är den! Kanske är det så att jag aldrig använder jeansjacka för att jag inte äger någon så fin?

    Härligt att du är så nöjd OCH toksnygg i den.

    SvaraRadera