28 nov. 2010

FYYY

Jag mår så himla dåligt. Jag är aldrig sjuk. Får aldrig feber. Är ALDRIG sängliggande. Jag är däckad. Har feber och äter penicillin. Jag har aldrig varit så här dålig. Min man har under vårt äktenskap aldrig sett mig så sjuk. Jag ska försöka ta det lugnt. Ligger i sängen och gör det sista inför ett avslutande projekt i morgon. Så nu kan jag slappna av. Dessutom har dottern halsfluss. Suckar. Det enda jag tänker på är hur fasiken jag ska få projekten att gå ihop. Lutar åt att jag får jobba i morgon.



KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Nä usch för kräksjuka. Krya på er där borta.
    Tack för tips om Lacie strap under sexton! Jätte snyggt!

    SvaraRadera
  2. Stackare! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Usch!! KRYA PÅ DIG VÄNNEN!!! Hoppas du snart mår bättre!!!
    KRAM!

    SvaraRadera