10 mars 2011

Dagens Mollie

Tack för alla fina kommentarer. Jag känner att jag börjar må bättre. Vad passar inte bättre än en dagens Mollie :-).
Jag har den fina shiver underklänningen under och mina ny fyndade leggnings , köpta på tradera. Köpte även ett par grå. De är från en tidigare kollektion.
Jag är ganska dålig på att kommentera just nu. Fast jag är inne på bloggar och läser. Har verkligen uppmärksammat diskussionerna runt Odd Mollys beteende mot bloggarna, produktplacering mm. Intressant diskussion! Jag tycker egentligen inget alls. Jag bara köper kläderna och har ingen åsikt :-). Lite mesigt! Dock är jag av åsikten att om man inte förvaltar relationer på rätt sätt dör de..... Om man inte vårdar och tar hand om "affären" och tror att man kan rida på ett rykte, så missar man väsentligheter. Man blir hemmablind.
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Glad that you are starting to feel better. Such an illness can help you to put things into proper perspective. Wearing your Mollies and not a hospital gown will lift your spirits. The Wigwam dress is an all time favorite. Enjoy!
    Kram from Canada
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  2. Så fin kombo!!! Bra köp med leggingsarna!
    Och jag tycker inte att det är mesigt att stå för att man inte har någon åsikt...Det är ju också en åsikt ;)
    Kram och krya!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att se dit på benen igen. Usch vad otäckt det som hände, inte alls roligt att behöva vara med om det. Läster att du tror det berodde på stress...ingen omöjlig tanke tyvärr. Jag har känt ungefär likadana tendenser och VET att det beror på stress och oro. Försök att ge dig själv lite tid, egen tid också, inte att förglömma.

    Mycket snygg kombo du valt idag. Är riktigt avundsjuk på de snygga tightsen, de passar så fint till wigwam.

    KRAM till dig

    SvaraRadera
  4. Skönt att se dig igen! Som vanligt snygg kombo. De där leggingsen ser riktigt sköna ut. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Mollie! Hittade nyss din fina blogg! Det var jag som sålde leggingsen till dig :) Åh, vad snyggt till Wigwam, synd att jag inte har någon. Eftersom vi verkar vara samma storlek tänkte jag fråga vilken stl du har i Wigwam, ifall det dyker upp någon på tradera. Stor Kram!

    SvaraRadera