13 juni 2011

Tillbaka från hell

Hej Allesammans!


Jag har som sagt varit bort ganska länge från bloggvärlden. Har dock läst många bloggar varje dag. Jag har av många anledningar inte orkat att uppdatera. Jag har fått en diagnos på mina häsloproblem, vilket känns fantastiskt. Jag får en medicin som håller problemen någorlunda i schack. så jag mår mycket bättre. Tyvärr fick jag kontakta en läkare privat, då den offentliga inte alls fixar detta, min remiss ligger fortfarande kvar på Karolinska utan resultat.

På Molly Fronten har det hänt massor. Jag har köpt på mig endel trevliga plagg (även chillnorway). Har även uppdaterat garderoben med endel pre fall köp.


Till det bästa av allt- vi har köpt en STÖRRE lägenhet. Det ska vi totalrenovera om 1 vecka. Jag ska vara projektledare och ta ledigt från mitt företag och driva detta. Så inköp av tapeter är i full gång. Vill visa vad jag köp hitills. Vi ska bygga om kök. Där har vi köpt IKEA: Lidingö. Jag har hittat ett annat företag som är experter på att pimpa IKEA kök; socklar, sidostycke, krönlister osv. Vi kommer att få ett fantastisk lantkök. Lägenheten är 180 kvm, vindsvåning. Allt ska göras om, så vi har fullt upp.



Lite tapeter:






Kram

5 kommentarer:

  1. Men vad kul med ny lägenhet. Det är en underbar känsla att få fixa till det som man själv vill ha det. Bra att du fått diagnos, det är bättre att veta vad det är än att inte veta alls vad som är fel.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att få hjälp! Hoppas det fungerar och att du snart ska vara på topp ;)

    Grattis till nya lägenheten. Vi har också Lidingö och jag är fortfarande, 3 år efter renoveringen supernöjd med det valet.

    Kul att du är tillbaka, har saknat din blogg!

    Stor Kram
    Loo

    SvaraRadera
  3. Härligt att du fått en diagnos och hjälp! Var rädd om dig!!! Roligt att ni fått tag på en större lgh.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Såg inte att du hade uppdaterat din blogg, har ju varit tyst från dig så länge. Låter allvarligt med din diagnos men skönt att du fått hjälp nu. Inte roligt att må dåligt...

    Grattis till ny lägenhet!! Bor ni kvar i samma område? Vi har köpt hus och håller också på att renovera för fullt. Haha jag tittar på exakt samma tapeter :-) Kranen var ju ursnygg!! Vad är det företag som pimpar IKEA-kök? Det är jag nyfiken på.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Intressant med pimpande företag för IKEA kök..vi ska snart totalrenovera och bygga om hela, nästan, huset så allt är intressant.

    Den sista tapeten var ursnygg- var kommmer den ifrån?

    Kram!

    Skönt att du fått diagnos och hjälp- och som sagt, det privata är ibland "något" snabbare...

    SvaraRadera