14 juni 2011

Dagens Mollie

Idag har det varit en produktiv dag. Uppdragen har flytit på. Snart går jag på min renoveringssemester, ska verkligen blir intressant. Jag kan inte vänta tills vi är klara. IKEA ringde idag och bokade in avlämning. Nästa vecka kommer pimp grejerna till köket. Stockhammar är experter på att pimpa ikea kök. Det kommer att bli helt fantastiskt.






Vi har köpt en blandare från samma ställe i mer antik still. Den heter Oxford.






Jag har läst lite här och där att pre fall kommer snart. Det ser jag verkligen fram emot. Känner mig inte mättad. Kan inte vänta.


Dagens Mollie är en klar favorit. Har kombinerat detta med min nyinköpta kofta som jag inte kommer ihåg vad den heter men tror att den är från sommarkollektionen. Under dolce skirt och chrysilis.


KRAM

1 kommentar:

  1. Det låter som ni får ett fantastisk kök. Kommer vi att få se kort på resultatet?
    Du är så snygg i dagens.
    Kram

    SvaraRadera