4 feb. 2010

Jag har fyndat-Firewood Sweather

Underbara Firewood!!!

Jag har gjort världens fynd. Jag har varit ganska sugen på koftan men tycker att 3500 kr är för mycket för en kofta. Jag lägger visserligen mer än gärna de summorna på Anna Holblad koftor men de spelar en helt annan divsion. Klicka gärna på bilden för att se detaljerna på knapparna!!
Kofta är tjock och härlig. Lätt klockad nertill. Knapparna är jättefina. Verkligen ett superfynd. Kommer passa perfekt till en outfit jag har i huvudet. Kommer kunna ha den som en vårkappa.

Ser ni framemot nya släppet. Jag kan knappt vänta. Ska hålla mig hemma hela dagen i morgon. Förutom BVC ska jag bänka mig framför datorn.








8 kommentarer:

  1. så himla fin! Det var en av de första sakerna jag verkligen ville ha i höstas men den blev alldeles för dyr. Kanske hittar hit någon gång i framtiden istället! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du är i den!
    Sitter 1000 gånger snyggare på dig än på modellen på produktbilden!
    Ja :)
    Imorgon ska vi mollyvaka!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo just det ja ;)
    Du och jag har verkligen samma inställning :)
    "Man kan aldrig ha för många"!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh vad fin den var på dig! Ser verkligen härlig ut. Ser fram emot att se din tänkta kombination.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg! Skulle gärna haft en själv. Det är inte så ofta man ser den i bloggarna.

    SvaraRadera
  6. Åhh, din busa! den där har jag också suktat efter i just den färgen! Vad snygg du blir! Kram

    SvaraRadera
  7. Oj den är verkligen vacker! Superfin faktist! :) Kram! :)

    SvaraRadera
  8. Tack tjejer!
    Katinka-Visst är jag busig :-)) KRAM

    SvaraRadera