1 feb. 2010

Tips-Trendsales

Hinner inte göra något annat än jobba. Ganska trist. Hoppas att ni alla har det bra, trots en massa snö och kyla. Jag kunde knappt ta mig till skolan idag med barnvagn och allt. Det låg drivor med snö, överallt. Kommer som en överraskning att det snöar i detta land?



Nu till något mycket trevligt! Jag har letat som tusan efter spoiler underkjolen i mörkblå-fick tips av underbara EVALENA att den fanns på Trendsales i Danmark. Jag pratade med säljaren och kom överens. Det blev en ganska dyr historia men men. Jag är supernöjd.


Trendsales är som tradera. Enda skillnade är att man i auktionen har direkt kontakt. Man kommer överens om priset och sedan är det klart. Antingen betalar man via ska trendhandler (man får en invoice och man betalar med kort) eller så betalar man till säljarens konto. Även trendsales har omdömessystem.
Om man betalar med kort måste man validera kontot. Maila över identiteshandlingar och uppgifter från folkbokförningen (går säkert bra att scanna in).

Jag är i alla fall evigt tacksam! Tack söta, underbara, fantastisk, vackra Evalena!








8 kommentarer:

  1. Japp det är kalas. Hittar en del godingar men då valutan är som det är så blir det ofta lite dyrt :D

    SvaraRadera
  2. Grattis till en supersnygg kjol!!!
    Jag har kollat in trendsales men tycker det verkar så himla svårt:-(
    Jag får väl läsa på mer och se om jag också vågar mig på att shoppa där någon gång..
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg kjol!! Jag är ute efter en jag med eller så väntar jag på nya kollektionen.

    Har aldrig provat Trendsale däremot.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Åh! Underbart att du fick tag i en till slut!
    Färgen på den är verkligen UNDERBAR!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vd kul att du lyckats hitta kjolen du velt ha så länge!
    Jobba lugnt!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  6. Perfekt! Härligt att du hittade det du letade efter. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för dina fina ord! Det är kul när man hittar nåt man vet nån vill ha. när sen affären går i hamn är det ÄN roligare!GRATTIS!!!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Åh vad roligt! GRATTIS!

    Tack för ditt erbjudande om hjälp - jag kanske nappar om ett tag!

    *KRAM*

    SvaraRadera