29 jan. 2010

Fonda Dress

Trodde aldrig att jag skulle äga ett velourplagg från Odd Molly. Jag har nog underksattat detta underbara plagg. Jag valde Fondan i Almost Black. Jag hörde att odd mollys velour plagg kan vara stora i storleken, blev nervös när alla sa att de var normala. Jag beställde nämligen klänningen i storlek 0.. Provade och kunde pusta ut då den faktiskt sattt riktigt bra. Under har jag underskirt och underdress i grått. Kjolen letade jag efter som en tok. Katinka hjälpte mig och hittade den på E-bay. Lyckliga jag:-)

Idag är det en ganska lugn dag. Jag sitter och gör lite administration och annat småtrist. Nu på morgon hämtade vi vår nya fina bil. Är verkligen nöjd :-)

13 kommentarer:

  1. Wow så snygg du var i den!!
    Hmm, man kanske skulle jagat en i almost black också??
    Och jag älskar underdressen och kjolen till!!!!
    Så jä*la snyggt!:-D
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. tack!!! jag skulle slå till :-)) KRAM

    SvaraRadera
  3. Wow!!! Supersnygg! Ja den är nåt alldeles extra med den klänningen=)

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!! Vad fint underklänningen och underkjolen passar till. Fondan är också mitt första velourplagg, trodde nog inte heller att ett velourplagg skulle hitta hem till mig. Men när jag såg vårens modell så var jag såld.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du klär väldigt bra i den :)
    Och det är jättesnyggt matchat med spoilersen!
    Jag står emot att inhandla en :)

    Trevlig fredag!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev med spoilers til! Fondan sitter superfint på dig /Malin

    SvaraRadera
  7. Fondan sitter helt perfekt på dig! Jättefint med spoilers till. Önskade att jag ägde fler sådana. Men det får jag ändra på..... :) Grattis till nya bilen oxå!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Klänningen är ursnygg och den sitter perfekt på dig! Jag har sagt att jag inte skulle köpa någon Fonda i almost black då jag har en Frill Dresstunic i samma färg...men nu börjar jag ångra mig!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Ohhh!! Sååå fint! Så snygg du är i Fondan och är GRYMT avis på dina spoilers!!

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket:-) Ni är så snälla.

    Sanni bus-spoilers har jag massor av. Älskar det. Kommer bli min stora investering när nästa släpp kommer :-)

    SvaraRadera
  11. Åååååh. snyggo! VILL OXÅ HA:...snart kan jag inte stå emot längre hehehehee...

    SvaraRadera
  12. ohh perfekta spoilerfärgen under dessutom!

    SvaraRadera