5 feb. 2010

Ordningen återställd (nästan) i Mollygarderoben

Living Tenfold klippen!! Baby Burn samt Living Tenfold är den bästa kollektion som någonsin gjorts.


Jag var så korkad att sålde av en massa fina plagg från Living Tenfold kollektionen. Sålde dessa plagg för 1,5 år sedan och har ångrat mig. I går vann jag två auktioner och för ett tag sedan en annan. Det enda som saknas nu är en grå Veranda coat från Baby Burn, som jag också dumt nog sålde, extremt korkat!!!! Betalade endast 500 kr för Great Day Tunic,på köp nu pris... fasiken vilket fynd! Kjolen med blommorna nertill vann jag också igår.



Får jag tag på en veranda coat i grått skulle ordningen vara återställd till 100%. Hur kunde jag vara så dum och sälja dessa favoriter? Hjälp mig att hitta Veranda Coaten... blir evigt tacksam!

9 kommentarer:

  1. Kjolen med blommorna på hade jag dldat för kan jag säga, men ingen är galen nog att sälja sin.... ;)

    SvaraRadera
  2. det ligger några veranda coats på tradera nu ju, chalk o nån färgad blå iofs...vilken strl ahr du dÅ?

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag vill ha en grå i storlek 1 eller i västa fall 0.

    SvaraRadera
  4. Vilket kap att hitta Great Day Tunic för en femhundring! Den håller jag utkik efter, en grå eller blå.
    Hoppas att du hittar Veranda Coaten!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Vilka klipp du har gjort! Var ju bara tvungen att kika! Den där kjolen heter Charm Skirt och jag har jagat den länge. SÅÅÅ fin. Grattis. Fortsätt med din redbull nu! Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka FYND!
    Ja, de två kollektionerna är mina favoriter också!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Mollie! In på Miss Greta nu!!!

    SvaraRadera
  8. Grattis!!! Verkligen fina fynd!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Mmmm iblabd skiljs man från plagg som man sedan ångrar. Har sjäölv gjort det ett par ggr. Men kul att du fyndat nya "gamla" plagg.

    SvaraRadera