19 mars 2012

Återvänder

God morgon! Jag har inte bloggat på ett tag. Jag har varit sjuk och gått in i vägen. Jag har en sjukdom som heter Menieres Sjukdom som bidragit. Nu har jag äntligen kommit i form med en medicin som heter Betaserc. Som ökar cirkulationen i öronen.
Sedan har jag fått en manick till örat som masserar hinnsäcken i örat.


För er som inte vet vad Menieres är; det är en öronsjukdom som påverkar balansen med kraftig yrsel och illamående. Dessutom med dropattacker. Sjukdomen påverkar hörseln. Jag kommer att behöva hörappatat.
Just nu provar jag även en alternativ medicin. Som är beprövad i USA.

Mår faktiskt kungligt :)

På Odd Molly fronten har det flyttat in endel finingar.

5 kommentarer:

  1. Tjena hej :) Välkommen tillbaka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, vad skönt att du mår bättre nu - välkommen tillbaks./K

    SvaraRadera
  3. Vad jobbigt vännen! Hoppas du kan må bättre nu. Det där låter verkligen tufft. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att se dig igen. Skönt att du fått tämja sjukdomen lite så du kan må bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka! Så roligt. Och hoppas nu du blir bättre.
    Fyller inte du år idag eller är jag helt ute och cyklar?
    Grattis grattis grattis!
    kramar

    SvaraRadera