24 apr. 2010

Har haft Molly frossa

Har shoppat massa Odd Molly den senaste tiden. Men det har blivit 15-tal plagg på en väldigt kort tid. Mesta av inköpen gjordes förra veckan samt denna vecka. Har kanske blivit en aningen för mycket. Visserligen anser jag att jag förtjänat inköpen. Jag har slitit som en galning den senaste tiden med hem och sjuka barn. Dagens outfit är en av de senaste köpen. Tror inte att jag vågar visa allt på än gång utan det får bli lite då och då, så ni inte tror att jag är galen. Dagens är 9th sweather. Har även denna i chalk. Under har jag cupecake longtop. Cupecakes har jag ett par
av. Blunda för röran i bakgrunden.... Barnen brukar sova på madresser hos oss ibland.

5 kommentarer:

  1. Köpte du den på OM collection utfsg idag? Såg dig där:-)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin!!!! <3 Sådan skulle jag vilja ha <3 ser bara de beiga till salu överallt :-( Superfin!!!

    SvaraRadera
  3. Åh grattis till ett underbart köp! En sådan skulle mer än gärna få flytta hem hos mig. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu måste jag få fråga om den här utförsäljningen, verkar som att alla varit där utom jag. Är det personlig inbjudan eller får man ta med en vän också? Vad ska man göra för att få en sån? Jag får inte riktigt ihop det och är väl mest bara avundsjuk på er som har möjlighet att handla gamla godbitar billigt ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. hihi sötnos :D Så brukar jag också göra när det känns som jag har handlat för mycket på för kort tid :D Ser fram emot att se dig i dina finingar. Du är - som alltid underbart vacker! Kram

    SvaraRadera