26 apr. 2010

Vilken dag

Vilket underbart väder! Det är varmt och skönt. Jag pälsade på mig som tusan i morse :-). Idag har jag haft ett bra jobbdag. Det flyter på. Har fått ordning på allt som rör företaget och det känns bra. Min revisor är riktigt bra. Gillar honom trots att han är urtypen för revisor.

Dagens Mollie är mina fina köp, kappan är köpt på tradera av en underbar säljare. Taradiddel är underbar. Har den i grått och royal med. Odd Molly garderoben växer på. Det jag inte äger är byxor.....







KRAM

5 kommentarer:

  1. Taradiddle är så himla fin. Har den fast i rött. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej snygging, ja, dina råd kommer från rätt person;-)
    Och nu förstår jag ditt inlägg på facebook med shoppingen:-D
    Vilken lyx!!
    Hade gärna sprungit omkring där också men vi hade ju mollyträff här i skåne...
    Köpte nymph dress i multi (har bilder från igår när jag hade den på mig;-), runaway dressen i rose och ett chill norway plagg så jag har shoppat lite jag också..
    Fast inte i närheten till samma priser som ni gjorde!
    Jag är kär i min nymph...Kan man vara kär i kläder??
    ja, jag kan:-D
    Så fin du är i taradiddle..
    Och 9 th sweater också och alla andra fynden;-)
    Jag hade ju den taradiddle i samma färg och sålde den..
    Vad tänkte jag med?
    Ångrade mig direkt efteråt:-(
    Men den dyker nog upp på T eller nåt.
    Ha det så bra sötis, kram Mia

    SvaraRadera
  3. Men vad fin du är! Superfina inköp gumman. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej snygging, du har ett award hos mig:-)

    Puss

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt! Färgerna är underbara tillsammans /Kram Malin

    SvaraRadera