3 maj 2010

Sega Mollie

Jag har varit på väg att blogga flera gånger :-) MEN det kommer alltid något som kommer i vägen:-) Barn som skriker, mat som ska lagas, karlar som ska passas upp på.. ja listan den kan göras lång. Jag ska bli bättre på att blogga. Jag vill ju:-)
Jag tror att jag måste bli bättre på att delegera. Inte göra allt själv. Typiska kvinnofällan.
Idag har jag varit på kundbesök. Det gick ganska bra. Ska bli spännande att få jobba med detta projekt.
Svängde in till Odd Molly butiken och var ytterst ytterst nära att shoppa en snygg tenfold kofta i rött. Men jag behärskade mig. Jag har bestämt mig för att satsa på lite äldre plagg. Mitt senast fynd är Cashmere Silk dress. Vilket mästerverk :-) Katinka visade sin i beiget för några dagar sedan. Min är i grå. Jag hade möjlighet att även inhandla denna i beiget men mitt ufo, så tänkte jag inte på att jag kunde köpa bägge :-(
Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Nej, har du en Jack Russell!!! Vi har ju spanat ett bra tag på denna ras och det känns som det ska passa oss! Nu har han ju bara bott här i fyra dagar men hittills har allt gått bra! Jag hör säkert av mig med frågor till dig vad det lider...
    Kram

    SvaraRadera
  2. ...och nu såg jag din på bild också! Vilken goding!

    SvaraRadera
  3. Vi fick Freda i bröllopspresent av min makes barndomsvän. Han ägde pappan till freda. Freda har ingen "fin" stammtavla. Bara en vanlig gårdhund.

    SvaraRadera
  4. Håller med, visst är det lätt att man hamnar i kvinnofällan. Som igår när jag skulle iväg på Vårruset, ja då börjar jag fundera på åhhh vad ska jag fixa för mat osv trots att jag bara hade 15 min hemma innan jag skulle iväg. Då insåg jag att nej, pappa KAN fixa och är ju dessutom duktig i köket. Måste börja släppa lite av ansvaret annars tar de för givet att nä men det fixar fröun... :)
    Grattis till ditt köp av Cashmere Silk Dress.
    Kram

    SvaraRadera