24 okt. 2010

Mina nya köp och dagens

Då är mina fina köp här....











När jag dessa plagg bultade mitt hjärta extra hårt :-) Jag insåg att jag var tvungen att förstärka min garderob på dessa områden. Jag beställde även Saga shimmer i dark brown men insåg när jag fick hem den att den inte var brun utan mer lila. Tror att jag struntar i klänningen helt. Hade funderingar att köpa den i chalk.... men det får kanske bli en matta i stället..... Vi köpte en ny soffa och fick hem den för ett par veckor sedan. Verkligen snygg. En svängd howard soffa :-)



Dagens är bara wigwam. Enkelt att bara dra på sig :-)

På tordag åker jag och min man äntligen till Grekland. Får se hur svårt det blir med packningen.
Ha det så bra. Jag ska städa och röja inför veckans jobb.

KRAM

7 kommentarer:

  1. Fina köp!
    Jag trodde ni redan varit iväg. Men då har du något härligt att se fram emot. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh den sjalen, fin och värmande. Har haft den ute som halsduk, men tänk vad snygg och praktisk den skulle vara att ha i grekland.
    Lägga den över axlarna när kvällen blir kyligare./K

    SvaraRadera
  3. Åhh, du med! Jag med med den sjalen! Kram

    SvaraRadera
  4. Ska du på semester ? Saga shimmer.... den är grym ! Finns ju ingenstans :-( Howard... jisses... granna soffor :-)
    *skrattar* matta eller odd Molly.... ja, vilket blev det ?
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  5. Haha jag har inte bestämt mig om det blir matta eller klänning... hm får se!! :-)

    SvaraRadera
  6. Vi har så lika smak sötnos!! Har också slagit till på sjalen och är grymt sugen på underklänningen i vintage chalk. Ha det underbart i Grekland!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Oj vad fina köp! Snälla prova mössan, är nyfiken på den, ser så fin ut. Jag vill också ha en sådan.

    SvaraRadera