19 okt. 2010

God Morgon

Jag har som vanligt varit usel på att uppdatera. Sjuka barn och lite annat har kommit emellan. Tänk att vinter släppet redan är här. För mig blev det två ganska trevliga och helt oplanerade. Får visa dem när de kommer.

Det är väldigt kallt så tjock jackan har kommit fram ur garderoben. Detta gick ju snabbare än jag trodde. Tiden går så gräsligt snabbt! Det var ju precis vinter..... Suck!

Idag kommer svärfar. Han och min man ska på hockey. I helgen blir det stor viltmiddag med hela familjen.

Ha det så bra!

4 kommentarer:

  1. Länge sen jag skrev, har flyttat min blogg till www.finest.se/natali, kom och kika in.

    SvaraRadera
  2. Härligt att se livstecken från dig. Har ni varit iväg på eran weekend? Hoppas ni hade det mysigt och avkopplande. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. God Morgon Vännen!
    Ja, tiden försvinner....inget roligt alls. Behöver snart sol igen! Får se om vi kan ta tag i en mini-Odd Molly-träff snart! Ha en trevlig vecka!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Ja livet rullar på i rask takt och snart är det jul...igen, vad hände liksom?
    Spännande att se vad du shoppat!!
    Kram Ina

    SvaraRadera