7 okt. 2010

Lite nya köp

Jag har varit galet dålig på att uppdatera. Det har varit ganska mycket att göra den senaste tiden. Barnen och tack och lov hållt sig friska och krya.
Idag är det en ovanligt tråkig dag med kyla och regn. Gummistövlar för hela slanten.




Idag har jag på min Coolwool kofta i lite military och den snygga fina underbara klänning med fina detaljer i siden. Båda i storlek 1. Ganska normala i storleken. Kofta skulle jag vilja säga är en aningen större. Till gummistövlar från Hunter och den fina kappa som faktiskt tål regn. Inte så känslig som den ser ut :-)

Snart åker jag och min make till Grekland på en weekend tillsammans. Vi ska gå på Akropolis, äta gott. Bara ha de underbart och barnfritt. Jag har aldrig varit i från barnen längre tider. Max 15 timmar..... Så det ska bli spännande att se hur det känns :-)
Ha det så bra så länge!

4 kommentarer:

  1. Så underbart fin du är idag. Ska man vara när det är höst trist och grått.
    Lite avvis på en helg tuman hand med sin älskade make, inte fel alls:D

    Kram

    SvaraRadera
  2. SUperfin!! Gott med lite paus från vardagen- barnen- allt :D Ha en underbar weekend! KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint!
    Låter inte fel med en härlig weekend med maken.
    Njut!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Antar att ni redan varit iväg t Grekland. Hoppas det var skönt och trevligt och GOTT! :-)

    Swain Tweed är så snygg i den mörka varianten och jag skulle gärna tänka mig att slå till på den. är den normal i strl tycker du?

    PS: rapa prinsessan i fejjan - RESPEKT! :-D
    Tack för morgonens asg!

    kram

    SvaraRadera