3 maj 2012

God Morgon

Idag är en fullspäckad dag! Har massa möten. Ska till revisorn och få min dom. Höll på hela kvällen med kvitton.

Måste bara få visa hur mitt bästa fynd ever ser ut på. Låtsas att jag har kläder på :) och att mina extremt vita ben inte är sååå vita.




Den är verkligen vacker.Nästan så jag längtar efter vinter.

Sen hittade jag en kavaj jag letat efter. Har den även i blått



Så användbar. Tycker tyvärr att kavajen skiftar mot grönt...

Ett annat fynd är denna tröja, den sitter fint på. Ser nästan ut som ett barnplagg



Nu ska jag göra mig i ordning.
Vi hörs!!

3 kommentarer:

  1. Kappan är URSNYGG!!!!!
    Lycka till hos revisorn!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Herregud vad du har fyndat! Kappan är fantastisk! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka fina fynd!!!
      Jackan är väldigt användbar...jag har den i blått.
      Kram Titti

      Radera