2 apr. 2010

Up ans Ism me dress

Idag är det långfredag. Känns underbart att vara ledig. Tyvärr blir det en aningen med jobb i alla fall. Har endel jag måste förbereda. Jag har ett nytt uppdrag. Trott eller inte men jag får det extremt nära till Odd Molly butiken. Ligger faktiskt 15 meter i från... Känns som att plånboken ligger i farozonen. Dagens outfit är ett nytt inköp. som jag längtat efter denna underbara fantastiska klänning. Den är välarbetat och detta är inget slarvarbete.
Under klänningen har jag Dolce skirt i lilac. En underbar kombination.





Kram

14 kommentarer:

  1. Den är underbart vacker på dig!! Så fint med Tenfolden i lila till. :) Jobba lugnt.
    Kram och önskar dig en riktigt glad påsk!

    SvaraRadera
  2. oh vilken underbar kombination!! Något av det finnaste i vår! Och 15 m till OM-butiken! Låter väldigt bra inför rean!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Du är helt underbar!!!!Helénakramar

    SvaraRadera
  4. Den kombinationen är helt LOVELY!! Ha en mysig påsk!
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Vackra du, den klänningen drömmer jag med om. Men den får vänta lite...

    Tack, för svaret om sockarna. De är så fina, jag tror just den färgen kan vara mycket användabara. Du var extra snygg i den outfiten med Wild child dressen ihop.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. Åter igen lika vacker .... Jag skulle vilja ha en rosa klänning , finns sånt inom Molly designen , ja du vet jag växer ju aldrig ifrån rosa :)
    Love you <3

    SvaraRadera
  7. Så himla vacker du är i den!
    Den klänningen som jag helt ratade på produktbilderna men sen när jag såg den i odd molly butiken så undrade jag vad det var för någon vacker klänning:-))
    Och åh så farligt att jobba så nära dem:-D
    Men ack så roligt:-))
    Ha en härlig påsk,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. OJ så fin den klänningen är. Mycke snyggare på dig än på galgen!! Koftan passar ju perfekt till också.

    Kommenterar ditt tidigare inlägg också. Känner precis som du, karriären suger tag i en och bara öster på. Kan drömma tillbaka till mammalivet då fokuset verkligen låg på barnen.

    KRAM och Glad Påsk!

    SvaraRadera
  9. Så vacker är du i den klänningen Mollie! Helt underbar. Glad Påsk på dig. Kram

    SvaraRadera
  10. Ujuju helt enkelt ljuuuuvligt! Men ouch vad dyrt det låter att ha jobbet brevid OM butiken haha :D Glad påsk hjärtat!

    SvaraRadera
  11. ja du den är helt fantastisk, såå läcker, vacker ja you name it!! Så snyggt med Tenfold i love till!! Längtar tills jag har min, den är på väg från USA nu.:-D
    Glad påsk!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  12. Lila torde va din färg va?Supersnyggt!!!
    Ha en fortsatt GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  13. Men vilken winning combo det är! Klänningen är ju helt fantastisk på dig. :)
    Kram
    Erika

    SvaraRadera