1 apr. 2010

Lämnade tillbaka Saloon Dress

Såg att den spruckit i sömmarna. Får se om det blir ett annat köp. Tintinstyle var fantastisk tillmötesgående, fantastisk med sådan service. sch vad jag är ledsen :-((. Får una mig något annat fint. Vi får se vad det blir :-))

Annars händer det inte så mycket. Jag jobbar på i veckorna. Drömmer mig smått tillbaka till mitt hemmafruliv, längtar tillbaka:-)). Jag har tvingats att mer och mer fokusera på karriären, fast jag egentligen bara vill bara med barnen. Undrar hur det blev så? Nu är det fullt ös hela april, fram tills dess kommer jag inte ta på mig mer! Idag blev jeans och munkjacka.... inget att visa opp :-)

KRAMAR& GLAD PÅSK

1 kommentar:

  1. Åh vad synd med Saloon Dress, men klart man ska vara helnöjd och inte behöva gå runt och vara orolig. Hoppas du hittar någon annan ljuvlighet som får flytta hem till dig.
    Kram & Glad Påsk

    SvaraRadera