29 mars 2010

Odd Molly Träff-underbar

Vilken underbar helg! Jag har träffat alla underbara tjejer. Vilken sammanhållning vi har. Kändes inte bara att det är Odd Molly som håller oss samman (även om det började så), utan att vi faktiskt är vänner.









Jag började min dag med att checka in mig på hotellet (trots att jag bor i sthlm blev det ändå hotell). Mitt hår var en riktig katastof. Har väldigt lockigt. Levde sitt eget liv. Sedan blev det fantastisk mat nere vid Stureplansområdet, Odd Mollys shoppinghögkvarter. Vilken uppvaktning vi fick. Kände mig så välkommen! Shopping blev det förstås. Jag inhandlade up ism strap dress i lilac och en matchade tenfold knit i lilac. Sedan blev det en Saloon dress i blått. Väldigt nöjd med mina köp :-)). Kvällen avslutades med god mat och trevligt dryck. Tack till er underbara tjejer som ordnade detta! KRAM

5 kommentarer:

  1. superkul att få ett ansikte till rösten!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar helg ni haft! Åh vilka fina plagg du fick med dig hem. :) Hoppas du fick sova gott nu när du bodde på hotell. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!!
    Va roligt det var att äntligen få träffa dig!
    Du var nog den som förvånade mig mest eller hur man ska säga:-))
    Skitsnygg var du, mycket snyggare i verkligheten!!
    Och vilka snygga köp du gjorde:-)
    Hoppas att allt är bra med dig och de dina,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder. Såg en bild där du hade beiga sockar till din wild child dress. Är dessa från vårens eller någon annan kollektion. Du var vacker som en dag hur som helst :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Tack själv! Hoppas du får en fin påsk! KRAM.

    SvaraRadera