13 maj 2012

Veckans combosar

Haft en sjuk bra vecka. Igår kom min fina syster och hennes familj.
Athenas kompis kom över tillsammans med familj. Hade en fantastisk kväll.
Hade en den fantastiska up to isme som fina Cia sålde



Koftan är helt underbar - köpt på utförsäljning

Har även haft x- stich vecka






Dagens combo är även den xstich. Under har jag faktiskt en fantastisk underklänning som inte gick i produktion










Den är underbar. Har även en i turkost och rosa. Så användbara!




Har även fina röda leggings som jag köpt av dr Molly:)

Nä nu ska jag ut i friska luften

Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Up to me ism är en underbar klänning...har den i lila men fler färger lockar!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig kväll med fantastisk mat och champange :) Up to ism klänningarna är så fina på dig , min favorit är dock den beige/rosa .

    SvaraRadera
  3. Vadfin du blev!!! Ångrar mig nästan.... ler
    Kramis Cia

    SvaraRadera
  4. Hej! Undrar vilket märke det är på fina leggingsen? Fin du är i alla klänningarna. Mvh Pernilla

    SvaraRadera