18 dec. 2009

Bilder på underbara vackra barn









































10 kommentarer:

  1. Åhhh, vilka sötisar!!! Ja, även mamma ;)

    SvaraRadera
  2. Det håller jag med dig om. Väldigt vackra barn! Även en fin mamma.

    SvaraRadera
  3. Jätte fina bilder!

    pst.. ang din efterlysning... kolla med butiken White i Alingsås, tror de kan ha... spoiler i powder om jag inte såg helt fel...Vet ej storlekarna tyvärr bara... Om de har och ej skickar maila mig så kan jag nog hjälpa dig.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fina dina barn är! Bilderna är härliga verkligen. Hoppas du hittar dina underkjolar nu. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket gäng sötnosar ink mamsen:) Den lille kan inte vara gammal. Blir så sugen på en till men de blir fort stora och man får inte gosa med dem som man vill. Har länkat dig till min sida, hoppas det var ok.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Tack tjejer!
    Camilla- tack att du länkar. Athena är stor nu bilderna är 11 månader gamla. Det lustiga är att jag vill ha en till. jag kan verkligen rekomendera 3. Fasiken vad stolt jag är över dem:)). Kram

    SvaraRadera
  7. Sååååå fina barn OCH mamma! Underbart fina bilder!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Vilka underbara bilder, det bara strålar kärlek om er och man ser vilken mamma de söta barnen har...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  9. Tack tack! Ni är så fina :-)

    SvaraRadera