18 dec. 2009

God Morgon!


Idag känner jag mig faktiskt fräschare. Känns som att jag haft en riktig svacka. Men jag tror att jag håller på att få ordning på saker och ting. Jag har haft sjukt mycket att göra. Ingen bra kombination att jobba och ha en 18 månaders hemma. Det finnas massa skoj att se framemot. Bla OM träffen. Ska verkligen bli skoj. Egentligen borde vi stockholmstjejer ta en fika?


Idag är det skolavslutning. Ophelia har gått en hel termin i 1:an. Tiden går så fort, undrar egentligen vart den tar vägen.... ?


Dagens Mollie är en favorit. Älskar brunt. Jag har min nya kofta, som jag älskar. Eftersom klänningen är kortärmad, har jag cupcake longtop i lila under. Jag kommer att ha min fina underbera onceinalifetime coat (fast det är för kallt)


KRAM hoppas ni får en underbara dag


Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar