15 dec. 2009

Grattis AK

Du vann tvålen:-) Jag har mailat dig.

Dagens Molly är min fina nya kjol och coolwool kofta. Jag är en aningen besviken på blusen. Den är verkligen stor. Känner mig nästan gravid. Är alldeles nyvaken och inte kammad eller sminkad (jag har duschat:-)) Ser ut som ett spöke... Orkade inte ta om kortet, när jag såg hur eländig jag såg ut haha!!



Jösses vad jag ser framemot träffen med alla mollytjejer. Min man frågade om jag är med i en sekt:-).

Snart är det jul och jag har massor att stå i: handla julklappar, storstäda, baka osv. Vet egentligen inte hur jag ska hinna med allt. Jag är egenföretagare och har vissa åtaganden till mina kunder....


Jag har bara hunnit köpa julklappar till barnen; varsitt Nintendo Ds. Det vet verkligen att de ska ta dyrt betalt för dessa spel 2000 kr *chockad*, sedan blir det lite kläder med. Till resten vet jag faktiskt inte. Det brukar aldrig vara så här stressigt. Vet inte om detta är min grej och vara så fokuserad på karriären. Känns som att jag kommer bort från alla viktiga värden; mina barn. Nu har jag gnällt klart! Kram och hoppas att ni får en trevlig dag i snön.....

12 kommentarer:

  1. Du är så fin fast du inte hunnit med allt på morgonen. Vad tråkigt att du inte är helt nöjd med blusen. Den ser så fin ut på bilden i alla fall. Lycka till mitt i julstressen. Kan du inte hitta lite fina klappar i några nät-butiker. Det tycker jag är perfekt och man slipper jaga runt i butikerna. Det minskar i alla fall en del av stressen tycker jag. Kram!
    PS: Jag älskar att det snöar. Nu blir det nog en vit jul i alla fall

    SvaraRadera
  2. Tack sara mia, vad du är rar:-)KRAM

    SvaraRadera
  3. Dyrt och dyrt....Odd Molly är DYRT hehehee...Våra barn har oxå varsinn DS. Ett bra tips är att chippa dem så du iaf slipper köpa spelen. Bara att ladda ner och spela hehehe. Dottern som är snart 3 vill oxå ha en DS men hon är förliten. Minst 4 år har jag sagt att man måste vara.

    SvaraRadera
  4. Åhh, så det snöar hos dig. Här regnar det mest som vanligt. Förstår vad du menar och avvägningarna mellan jobb och privatliv är svåra. Ta hand om dig och det ska bli kul att ses igen! Kram

    SvaraRadera
  5. Tack snälla!
    Vad glad jag blev nu :)
    hade inte hunnit kolla den mailadressen idag.
    Nu har jag mailat över min adress till dig.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Du är jätte fin tycker jag. Än finns det tid kvar för julbestyren. Det som inte hinns med kan vara. Det finns en tid efter jul också, tex Odd Molly träffen, thoohoo Vad spännande att lära känna alla.
    Kram

    SvaraRadera
  7. GRATTIS A-K!

    O du Mollie: försök ta en sak i taget. Det låter skitjobbigt för dig just nu.
    Jag har skrivit upp ALLT som ska göras inför jul och så kollar jag hur mcyket det är och sorterar upp det på papperet o bockar av allteftersom. Sånt håller mig i schack. Kolla även av hur mycket av allt som v e r k l i g e n är nödvändigt också.

    Du är iaf jättefin fast du känner dig hängig!

    Kramis!!!

    SvaraRadera
  8. Evalena- tack du en riktig pärla kram
    Marika- ska verkligen bli roligt

    SvaraRadera
  9. Åh - hoppas dagen blev bättre än vad den kändes från start.

    Som Evalena säger.. var sak har sin tid och även om du just nu är inne i ett stim där du känner att du inte riktigt hänger med så skall du se att det snart lättar! Det hoppas jag på iallafall! Om inte annat så har du en sekt-träff att se fram emot! ;-)

    KRAM i massor

    SvaraRadera
  10. Grattis A-K!

    Och du är fin trots allt och jag hoppas dagen blev bra i alla fall.
    Att ta en sak i taget och skriva upp allt, det ska jag med göra nu.

    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera