16 feb. 2010

En ny Molly har flyttat in

Jag var ganska deppig i går pga den defekta X Stichen. Odd Molly har dock varit väldigt tillmötesgående. Jag kommer att få en helt ny och felfri Stich. Kommer att hämta den på deras huvudkontor. Jag skrev ett långt mail samt telefonsamtal. Jag hoppas att de tar åt sig informationen.

Som konsekvens av min "deppighet" fick jag tag på en underbar och fantastisk X stich, som jag letat efter under väldigt lång tid. Det var i morse kl 08:00 jag fick upp ögonen för den. Tunikan fanns till ett köp nu pris och jag slog till fort som en blixt. :-)) Så ni kan gissa att jag är nöjd.




11 kommentarer:

  1. Vilken goding! Hoppas du trivs med denna raritet.

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken tur du hade! Den är så himla fin. Man blir liksom lite mer sugen på äldre plagg nu när det krånglar med de nya tycker jag. Ska bli kul att se den på dig någon dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul! Lite plåster på såret att du fick tag på en sådan goding.
    Skönt att det löste sig med din andra x-stich.
    Kram

    SvaraRadera
  4. härligt när man blir först på ett KÖPNU pris som är bra på nåt man söker! Man tror inte det är sant nästan=)? Som min beige lovelyknit från art of nonsense, köpnu för 350 spänn, tvekade inte många sekunder!=)

    SvaraRadera
  5. jasså det är på morgonen man ska bevaka köp nu (-; Superfin!!! Kramar

    SvaraRadera
  6. Tack det känns bra!!
    Filippa- 350 kr? Oj vilket klipp
    dr Molly- just på kvällar och morgonen. Speciellt på söndagar
    kramar

    SvaraRadera
  7. JIPPIE!!!
    Vad glad jag blev nu över att du fick tag i den godingen!
    Den är underbart vacker!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Mollie: du har inte vägarna förbi OMbutiken? Pingla skrev att linnet finns där till 70% rabatt! Men jag har för mig att de inte skickar rea! Kramar

    SvaraRadera
  9. Molie,

    vilken pärla du fått tag på där! Personligen föredrar jag ju dessa gamla godingar framför dagens halvmesyrer.

    Skall bli kul att höra vad OMs huvudkontor kommer fram till ang. kvalitetsproblemen. Deras ev. kvalitetsansarige måste ha haft en lång och avkopplande semester, de senaste två/tre kollektionerna typ!

    Jag är grymt avundsjuk på denna underbaring liksom wrappen du köpte av ChristinaB. Om de någon gång skall flytta - hojta till!

    Kramisar vackra Du från Mollyflickan

    SvaraRadera
  10. Tack Mollyflickan du är lika go som vanligt!
    Tack ni andra med-ni är så fin och snälla
    KRAMAR

    SvaraRadera
  11. Åh vilken fining du fått tag på. Härligt när man kan få klicka på den där 'köp-nu'. :) Grattis!!!
    Kram

    SvaraRadera