6 jan. 2011

Lite nya köp

Har ganska länge tittat på ett par stövletter från Marlene Birger. Jag har dock inte varit villig att betala det dyra prist på 3000 kr. Idag hade en butik i närheten där jag bort total utförsäljning. Jag skulle bara dit därför att min mor hade vägarna förbi och de var sista dagen innan de bommar igen. Det var naturligtvis helt galet inne i butiken. Alla drog i allt. Sedan ser jag på golvet låg ett par av dessa stövletter slängda på golvet under ett bord. Jag tittar på priset och tror inte mina ögon. Ett pris som får än att tappa hakan. Ett helt fantastiskt pris. Det bästa fynd jag gjort.


Dagen var ganska mysig, min mamma, jag och minsta dottern var på shoppingjakt. Jag skulle inte shoppa men hittade en underbar kofta på MQ(på rea). Hade en check på 200 kr, så det blev en ynka 50-lapp..... Vi åt och drack gott-imorgon är det sista jobbdagen. Mamma kommer hit och "passar" barnen då skola och förskola är stängt.
Kofta tänkte jag ha tillsammand med en klänning från Fairytale eller Tunika från samma märke :-).

KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Vilka fina plagg/skor du köpt! Ska ta och kika in på hemsidan du tipsade om i inlägget innan.

    Blir ledsen när jag ser att du råkat ut för tråkigheter. Stor styrkekram till dig vännen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fynd! Skorna är ju sååå snygga! Grattis :-)
    Ha en bra dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera