7 jan. 2011

Mina Favorit hudprodukter

Jag är en riktig fan av Strivectin och deras produkter. Huden blir så slät och fin. Stivectin är USA nr 1 rynkcream. Cremen började som en "vanlig" produkt för hudbristningar. Nu sägs det att den är effektiv mot hudens åldrande. Vet inte hur sant det är men min hud mår super.


2-3 gånger i veckan använder jag peelingen, som luktar mentol. Blir väldigt len och fin

Efter det har jag Lancome underbara serum och därefter Strivectin krämen.

Jag har alltid ögonkrämen efter.

På kvällen är det Dr Brandts tvätttvål och därefter nattserumet (man blir sååååååå len dagen efter). och återigen Strivectin krämen.


Idag är det full rulle. Ska försöka kombinera jobb med tre barn :-))
Dagens Mollie är Tunika från MQ och Kofta från Indiska.
KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Kul med hudvårdstips!! Va fin du var i tunikan från MQ, lite spansk-inspirerad (Flamenco nästan). Superfint!!
    Lycka till idag!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Men kära syster va fin din nya sida blivit till det bättre !!!
    Klänningen är så fin på dig som en vacker fe är du !!!
    Love you

    SvaraRadera