19 nov. 2009

Dagens Mollie

Orkar inte fota idag, svårt lat. Var och tog bacon sprutan idag. Sedan var jag på ett kort besök i Odd Molly butiken. Köpte ett efterlängtat plagg som jag ska lägga upp vid tillfälle. Är totalt oväntat då jag aldrig trodde att jag skulle äga ett sådant vackert plagg. Kommer att uppvisas inom kort.
Tack för alla fina komplimanger om Wild child dress, jag kan verkligen rekomendera denna klänning. Såg att det fanns ett par kvar i Odd Molly butiken idag. Fanns massor jag blev sugen på men får lugna ner mig lite nu. Blusen idag är faktiskt helt nyinköpt men inte hunnit använda.... Dessutom premiär för min Cool wool kofta. Till hade jag ett par mörblå jeans och svarta ursnygga stövlar från Bronx.
Kram alla mollyflickor




3 kommentarer:

  1. Är det månne kappan som fått komma hem? Spännande att se vad det blev.
    Så du är också med CoolWoolkoftan? visst är den härlig? Jag har haft min på mig i dag och stormtrivs i den.
    Hoppas du inte blir sjuk av sprutan nu.
    KRam

    SvaraRadera
  2. Ja vem vet ;-)) Jag älskar denna underbara kofta som passar till allt.
    Gällande sprutan har jag jätte ont i armen, inget annat. Kram

    SvaraRadera
  3. Den koftan vill jag med ha nu. *avis*

    Kram

    SvaraRadera