27 nov. 2009

NOWORNEVER-Dagens Mollie

Har inte haft möjlighet att blogga, då mitt bredband inte riktigt fungerat som det borde. Dagarna har varit fulla med en massa aktivteter. Jag har haft fullt upp. Nu kan jag äntligen pusta ut och bara ta det lugnt.
Dottern fyller 7 år i morgon, så min del av släkten kommer i morgon och ska fira skruttan. Kan inte riktigt fatta att hon är 7 år, kommer ihåg det som i går när jag kämpade i 36 timmar. Tillslut kom hon. Mörkt hår, 2800 g (liten för jag gick över tiden, 14 dagar) och 47 cm lång. Skrek och var jättearg. Hon var glupsk och åt som en tok. Min pappa kom till BB och satt på sängen och matade mig med köttsoppa. Jag var väldigt trött... *Nostalgisk*

Dagens Mollie är min Almost Black, Everwear Dress, underklänning och kjol i royal.... och sist men inte minst min nya fina underbara Nowornever Coat i grått. Den är helt underbar. Med fantastiska detaljer. Till detta mina fina Hunter Gummi stövlar. Jag är väldigt nöjd


5 kommentarer:

  1. Naaaw Nostalgi tripper är roligt ibland. 4 dygn höll jag på med Isak! Tills lut blev det buller och bång på slutet då hans hjärtljud gick ner men allt gick bra. Så jag vet också hur det är att kämpa lääänge! Men allt är värt det när man ser resultatet!! Superfin som vanligt gumman!

    SvaraRadera
  2. Aha... så det blev en nowornever :)
    Snyggt!
    Hur är hunterstövlarna i storlek?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Sanni bus-tack tjejen:-) Jag buller och bång och så förändrades livet bara så där kram

    AK: Tack. De är normala. De har en otrolig passform som slukar foten. Svårt att förklara. De är sjukt fina på foten

    SvaraRadera
  4. SUPERSNYGGT, WOW! Förstår att du är nöjd ;D

    Mitt första barn gick jag 10 dagar över tiden och hon vägde ändå 4,055 kg när hon kom ut och var 52cm lång. Då hade jag haft förvärkar i två och en halv månad och varit sjukskriven sedan dess (behadlades med värkhämmande tabletter och dropp eftersom hon först vill komma ut redan i vecka 26....förlossningen tog 47 timmar från det att jag blev inlagd (gick helt sönder inombords)....tänkte ALDRIG mer och ändå har vi ännu en liten princessa på 2,5 år idag. Livet är förunderlig! Tänk vad våra barn berikar våra liv och oavsett hur mycket lidande man är med om för att födda dem till världen så är de värda det och man är beredd att offra allt för dem.
    Ha ett trevlig födelsedagsfirande imorogn ;D
    STOR KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får ett fint kalas imorgon! Jätte fin är du.

    Kram

    SvaraRadera