13 nov. 2009

PREMIÄR

Då har jag äntligen kommit igång med bloggen. Har fortfarande ingen USB sladd till min nya kamera. Får ordna det i helgen.

Jag har haft massor att göra. Har startat upp mitt eget företag, så jag har haft fullt upp. Det går faktiskt över förväntan. Uppdragen strömmar in. Skrev faktiskt ett ramavtal i onsdags med en kund. Jag har en make som jobbar dygnet runt och 3 barn som ska underhållas. De är ganska bortskämda (alla fyra) som kräver högsta servicenivå :-).

Korta fakta om mig:Jag är gift med Stefan vi har 3 barn; Ophelia 6, Amadeus 4 och Athena 17 månader. Jag är egen företagare. Mitt största intresse (förutom mina barn) är Odd Molly och Hunter Gummistövlar. Jag upptäckte OM för ett par år sedan och har efter det fastnat för dessa underbara kläder. Min garderob är ganska stor. Mina favoriter är främst koftor och klänningar. Skulle vilja äga ett par kjolar. Mitt andra stora intresse är gummistövlar. Är helt galen i Hunterstövlar. Äger ett par i olika färger. Skulle faktiskt vilja ha på mig dessa året runt.

Just nu letar vi efter ett större boende. Vi bor ganska trångt. Jag älskar vår fina sekelskiftslägenhet med fina trägolv och kakelugn. Ett annat intresse är antika möbler. Älskar att gå på auktion/loppis och fynda.

Första dagens outfit får bli produktbilder




































6 kommentarer:

  1. Hej Mollie!
    Vad kul att du äntligen kommit igång med din blogg! Vad fint du har gjort :)
    Jag lägger genst till dig på min lista.

    Ja, du... känner att det är likadant här hos oss, make och tre barn som kräver mycket!

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då får man gratulera till bloggen och företagsavtalet. Kul att det går bra på alla håll!

    Fin outfit! Om jag inte minns helt fel hade du klänningen på OMträffen, den är så fin!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Gud va kul att du kommit igång med bloggen! Du kommer att läggas till inne hos mig så fort jag bara hinner! Annars allt väl hoppas jag?

    Var du på utförsäljningen?

    Stora kramisar från din Mollyvän nere i Skåne!

    //Mollyflickan

    SvaraRadera
  4. Tack Tjejer!
    A-K: Ja du vet hur det är. Jag är så less på att vara projektledare för allt och alla...

    EvaLena:Ja det var samma oufit. Har faktiskt bara använt klänningen 1 gång. Så den är lite försummad

    Mollyflickan: Jag mår ganska bra. Jag var aldrig på utförsäljningen. Fick aldrig en inbjudan. En kompis mailade sedan på söndagförmiddag (sista dagen) om jag ville följa med men jag hade andra planer.Förhoppningsvis kanske man får en inbjudan i tid nästa gång...

    SvaraRadera
  5. Åhh, vad glad jag blev när jag fick mailet! Jättekul att du börjat blogga!!:) Vackert upplagd blogg! Kram, Malenami

    SvaraRadera
  6. Malenami-tack. Det ska bli kul att blogga om sitt intresse. För se hur det går, men jag har valt bort ett par andra saker som inte betydde något:) KRAM

    SvaraRadera